REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie internetowym działającym pod adresem: www.pieczatkapolska.pl, prowadzonym przez PRINTY Pieczątka Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Tarnowskich Górach.
I. DEFINICJE
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
-
Regulamin - niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego,
-
Sprzedawca – PRINTY Pieczątka Polska Spółka z o. o., z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Kruczej 37, 42-605 Tarnowskie Góry, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, pod numerem KRS: 0000831646, NIP: 645-245-51-56, Regon: 240875190, zwaną dalej Printy, telefon kontaktowy: 503 303 330 , 32 282 82 07 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00, adres poczty elektronicznej: sklep@pieczatkapolska.pl
-
Klient (Użytkownik) – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której powszechnie obowiązujące przepisy przyznają zdolność prawną,
-
Konsument - osoba fizyczna dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową zgodnie z treścią art. 22(1) Kodeksu cywilnego,
-
Konto Klienta (Użytkownika) – zbiór zasobów i uprawnień przypisanych konkretnemu Klientowi (Użytkownikowi) i dostępny dla niego po wpisaniu hasła (konta e-mail) i loginu.
-
Rejestracja Konta – ma miejsce poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie www.pieczatkapolska.pl. Prawidłowa rejestracja potwierdzana jest wiadomością elektroniczną przekazaną na podany w formularzu adres e-mail Klienta.
-
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.),
-
Sklep internetowy (zwany również Sklepem) – oznacza serwis internetowy dostępny pod adresem: www.pieczatkapolska.pl,
-
Towar –znajdujące się w ofercie Sklepu produkty poligraficzne, a w szczególności: pieczątki, akcesoria do druku, itp. Oraz powiązane z nimi usługi. Towary są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski,
-
Cena – oznacza cenę brutto Towaru, wyrażoną w złotych polskich, nieuwzględniającą Kosztów dostarczenia Towaru,
-
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, składane za pomocą formularza i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży,
-
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, w wyniku złożenia Zamówienia przez Klienta i potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej oraz dokonania zapłaty ceny sprzedaży Towaru przez Klienta,
-
Koszty dostarczenia Towaru - opłaty za dostawę Towaru do miejsca wskazanego w Zamówieniu ponoszone przez Klienta, niezależne od Sprzedawcy, w szczególności przez Pocztę Polską, GSL lub wybranego przez Klienta kuriera.
-
Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z zapisami ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jednolity Dz. U. 2015, poz. 90 ),
-
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r., poz. 287 ze zm.),
-
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r., poz. 344 ze zm.).
Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego pełna akceptacja.
Uznaje się, że przeczytanie i akceptacja niniejszego Regulaminu jest jednoznaczna z udzieleniem przez prowadzącego Sklep informacji Konsumentowi (Klientowi), o których jest mowa w art. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, informacje te są zawarte w poniższych punktach Regulaminu.
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sprzedawca prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem Sklepu internetowego.
-
Informację o Towarze podane na stronie internetowej Sklepu Internetowego, nie stanowią oferty Sprzedawcy, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeku cywilnego.
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem następuje po uprzednim złożeniu przez klienta Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego.
-
W celu korzystania ze Sklepu Internetowego Klient powinien posiadać:
-
komputer lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do sieci Internet,
-
dostęp do poczty elektronicznej,
-
aktywne konto poczty elektronicznej,
-
system operacyjny umożliwiający uruchomienie przeglądarki internetowej,
-
przeglądarkę internetową, przy czym dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu Internetowego przeglądarka powinna akceptować pliki typu cookie.
-
Przy odbiorze przesyłki zawierającej zamówiony Towar, Klient powinien zwrócić uwagę na stan otrzymanej przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności Towaru, niezgodności Towaru z Zamówieniem, Klient jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia ujawnionych nieprawidłowości przewoźnikowi oraz powiadomienia o tym Sprzedawcę.
III. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY
-
Poprzez złożenie Zamówienia Klient potwierdza fakt zapoznania się i zaakceptowania Regulaminu Sklepu Internetowego oraz Polityki Prywatności.
-
Korzystając ze Sklepu Klient akceptuje również używanie plików cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki internetowej.
-
Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku kalendarzowego.
-
W celu złożenia Zamówienia należy uruchomić stronę internetową: www.pieczatkapolska.pl, wypełnić formularz Zamówienia, w tym dane wskazane w formularzu, a w szczególności dokonać:
-
szczegółowego wskazania zamawianych Towarów; w tym wskazać treść pieczątki,
-
wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy i danych, na jakie ma być wystawiona faktura (mogą to być różne dane);
-
wyboru sposobu płatności.
-
W trakcie składania Zamówienia elementem procedury jest również podanie przez Klienta jego danych osobowych wskazanych w formularzu zamówienia oraz wyrażenie przez Klienta zgody - poprzez złożenie Zamówienia - na przetwarzanie danych osobowych Klienta podanych podczas składania zamówienia w celu jego realizacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu złożenia zamówienia.
-
Brak zachowania należytej staranności podczas składania Zamówienia, w tym podanie nieprawidłowej treści pieczątki - może spowodować konieczność poniesienia przez Klienta dodatkowych kosztów, w tym w szczególności: kosztów ponownie wykonanej pieczątki, błędnie dokonanej wysyłki, kosztów ponownej przesyłki, oraz innych uzasadnionych kosztów, które zostały poniesione przez Sklep w celu realizacji Zamówienia.
-
Złożenie Zamówienia przez Klienta nie oznacza zawarcia Umowy Sprzedaży. Ustala się, że Klient, przesyłając do Sklepu Zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych Towarów oraz potwierdza, że dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą i nie naruszają praw osób trzecich.
-
Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia Zamówienia na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. Sklep ma prawo zwrócić się do Klienta z prośbą o dodatkowe potwierdzenie Zamówienia, w tym potwierdzenia rodzaju Towaru, ilości, ceny, kosztów dostawy.)
-
Terminy realizacji zlecanych dodatkowych usług są ustalane indywidualnie.
-
Za złożone Zamówienie uważa się Zamówienie potwierdzone Klientowi przez Sklep drogą elektroniczną.
-
Za zawarcie Umowy sprzedaży uważa się potwierdzenie Zamówienia przez Sklep zgodnie z pkt. 7 powyżej.
-
Realizacja Umowy Sprzedaży rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w przypadku przelewu bankowego - po wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu.
-
W przypadku braku możliwości realizacji Umowy Sprzedaży w szczególności z uwagi na nieprzewidziany brak Towaru, względnie z uwagi na specyfikę Zamówienia, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie do 2 dni licząc od daty zawarcia umowy. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia.
-
W przypadku braku/niedostępności części Towarów objętych Zamówieniem (w tym: z powodu niedostępności u dostawców Sklepu względnie z innych przyczyn uniemożliwiających realizację Zamówienia w czasie przewidzianym w Zamówieniu), Klient jest informowany o stanie Zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:
-
częściową realizację Zamówienia - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje częściowe anulowanie Zamówienia i zrealizowanie Zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych Towarów, a Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na Towary niedostępne,
-
anulowanie całości Zamówienia - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia w całości.
-
Jeśli Klient dokonał zapłaty za zamówiony Towar:
-
w przypadku, o którym mowa w ust. 12 lit a) powyżej - Sklep zwróci Klientowi zapłaconą należność w części, w której Klient zrezygnował z Zamówienia,
-
w przypadku, o którym mowa w ust. 12 lit b) powyżej Sklep zwróci należność w całości,
maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od dnia anulowania Zamówienia w całości lub w części przez Klienta.
-
Klient może również dokonać zmian w Zamówieniu lub je anulować do momentu gdy Towar nie został jeszcze wyprodukowany/ wykonany, względnie dostosowany do indywidualnych wymagań Klienta lub przygotowany do wysyłki. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sklepu.
-
Modyfikacje dotyczące Zamówienia oraz adresu Klienta, adresu dostawy oraz zawierające polecenia zwrotu należności będą przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez e-mail wysłany na adres Sklepu: _sklep@pieczatkapolska.pl______________.
-
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży Towarów, które mogą zostać wprowadzone przez Sklep zgodnie z odrębnymi regulaminami przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów. Realizacja Zamówień tego rodzaju sprzedaży następuje według kolejności wpływania potwierdzonych Zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.
-
Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
-
pieczatkapolska.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen, jednakże zmiany te nie mają wpływu na realizację zamówień złożonych przed dokonaniem tych zmian, chyba że są wynikiem błędu. Wtedy zamówienie zostaje anulowane a osoba kupująca zostaje poinformowana o anulowaniu zamówienia i zwrocie pieniędzy na konto.
IV. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA TOWAR ORAZ KOSZTY DOSTARCZENIA TOWARU
-
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności :
-
płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzonym przez Bank ING Bank Śląski o/Bytom o numerze: 91 1050 12301000 0090 6152 1168
-
płatność kartą płatniczą, we wskazanych sklepach firmowych Sprzedawcy wskazanych w niniejszym regulaminie,
-
płatność gotówką przy odbiorze dla niektórych, określonych Towarów.
-
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem
Przelewy 24
-przelew on-line za pośrednictwem platformy Przelewy24, udostępniającej automatyczne płatności
-przelewami on-line z ponad 144 banków w Polsce, zabezpieczone certyfikatem bezpieczeństwa SSL EV oraz spełniające rygorystyczne wymogi standardu PCI DSS LEVEL 1 gwarantując maksymalną ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną
-płatność kartą płatniczą za pośrednictwem platformy Przelewy24, spełniającej rygorystyczne wymogi standardu PCI DSS LEVEL 1, gwarantującej szybkie, proste i przede wszystkim bezpieczne transakcje przy użyciu kart płatniczych takich jak: Visa Classic, Visa Electron, MasterCard, Diners Club, PBK, JCB American Express
-
W przypadkach wskazanych w pkt 1 lit a) lub lit b) powyżej - Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie _2___ dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sklep. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, w przypadku przelewu bankowego - po wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu.
-
Dostawa Towaru odbywa się wyłącznie na terenie Polski, w sposób określony w Zamówieniu.
-
Dostawa Towaru odbywa się na koszt Klienta.
-
Towary są dostarczane się za pośrednictwem firmy Kurierskiej Dhl lub In post. Odbiór osobisty pieczątek jest możliwy w Sklepie firmowym:, 42-605 Tarnowskie Góry, ul. Krucza 37 (TEL: 503 303 330, 32 282 82 07) E-MAIL: sklep@pieczatkapolska.pl, po uprzedniej zapłacie
-
Koszt dostawy określa cennik, który podawany jest na stronie Sklepu po dodaniu Towarów do "koszyka".
-
Zamówienie złożone przez Klienta na kwotę poniżej 200 PLN netto, wysyłane jest na koszt Klienta (do minimum liczone są również usługi). Koszt wysyłki zostanie uwzględniony w treści faktury VAT wystawionej przez Printy Pieczątka Polska .
-
Zmówienie złożone przez Klienta na kwotę powyżej 200 PLN netto, wysyłane jest na koszt Printy Pieczątka Polska
-
Klient otrzymuje wiadomość sms z informacją o numerze paczki.
V. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
-
Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
Czas realizacji Zamówienia zależy głównie od specyfiki Zamówienia złożonego przez Klienta oraz ilości realizowanych zamówień przez Sklep internetowy.
-
Standardowo czas realizacji Zamówienia wynosi do 3 (trzech) dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty ceny sprzedaży Towaru.
-
Zamówienie złożone w trybie expressowym (w terminie 2 godzin od czasu złożenie zamówienia w godzinach pracy 8-16 w dni robocze) jest dodatkowo płatne zgodnie z cennikiem umieszczonym na stronie internetowej Sklepu. Dodatkowo o zamówieniu ekspresowym należy telefonicznie poinformować dostawcę i po otrzymaniu potwierdzenia że realizacja jest możliwa , dostawca przystąpi o trybu ekspresowego.
-
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za czas dostawy Towaru w przypadku pośredniczenia przy dostawie DHL. IN POST lub innego Kuriera.
-
O ewentualnym przedłużeniu terminu realizacji Zamówienia Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub wiadomością za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany w Zamówieniu adres.
-
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie Printy Pieczątka Polska. W przypadku braku zamówionego towaru - Klient zostanie o tym powiadomiony przez pracownika w dniu, w którym zostało złożone zamówienie.
VI. Reklamacje
-
Wysyłane produkty pakowane są w kopert lub kartony zabezpieczone taśmą. Klient odbierający produkty jest zobowiązany sprawdzić czy przesyłka dotarła w stanie nienaruszonym - w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do stanu przesyłki należy wypełnić protokół reklamacyjny w obecności kuriera i przesłać skan protokołu na adres: sklep@pieczatkapolska.pl. Protokół reklamacyjny dostępny jest u kuriera firmy spedycyjnej.
-
Jeśli w przesyłce dostarczonej przez spedytora w stanie nienaruszonym Klient stwierdzi rozbieżności prosimy o zgłoszenie reklamacji. Reklamacje należy składać telefonicznie lub mailowo do 3 dni od momentu otrzymania przesyłki.
-
Reklamacja ilościowa jest rozpatrywana w dniu jej telefonicznego zgłoszenia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji ilościowej towar jest niezwłocznie wysyłany do Klienta na koszt Sprzedającego.
-
Reklamacje jakościowe będą rozpatrywane indywidualnie.
-
Firma Printy Pieczątka Polska sp. z o. o. niezwłocznie poinformuje odbiorcę na piśmie lub telefonicznie o decyzji i sposobie załatwienia reklamacji.
-
Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
VII. Postanowienia końcowe
-
Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem a Printy Pieczątka Polska. Udostępnianie istotnych postanowień umowy sprzedaży następuje przez doręczenie Klientowi - wraz zamówionym towarem - faktury VAT/paragonu
-
W razie ewentualny sporów powstałych w związku z zawartą umową - sądem właściwym do ich rozpoznania jest sąd siedziby lub miejsca zamieszkania strony pozwanej.
-
Printy Pieczątka Polska zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i w związku z tym umożliwia swoim Klientom wgląd w swoje dane, ich poprawianie oraz żądanie zaprzestania ich wykorzystywania. Wszelkie uwagi na temat swoich danych prosimy kierować na adres: sklep@pieczatkapolska.pl