WIZYTÓWKI

Prostokątny kartonik, standardowo w wymiarze 90x50 mm, zadrukowany jedno lub dwustronnie. Towarzyszy chwilom nawiązywania znajomości, stając się elementem konwenansu. Jest oznaką uprzejmości i szacunku, a współcześnie może też pełnić funkcje reklamowe.

Dobrze zaprojektowane wizytówki powinny być maksymalnie proste; ich oszczędna forma podkreśla prestiż i pozycję firmy. Aby wizytówki spełniały swoją rolę, powinny być czytelne i budować profesjonalny wizerunek w oczach rozmówcy.

Pieczątka Polska oferuje druk wizytówek  jedno lub dwustronnych w pełnej kolorystyce CMYK

w druku cyfrowym lub offsetowym  w zależności od nakładu druku . Dodatkowo zastosowanie dwustronnej kredy o fakturze matowej oraz zabezpieczenie wizytówek matowym lakierem (lakier dyspersyjny zabezpiecza przed ścieraniem) gwarantuje ich funkcjonalność i nadaje dyskretny, elegancki wygląd.

Wizytówki standard- papier kreda lub mat , gramatura 300g to praktyczna forma na co dzie   Wizytówki metalizowane- dzięki bogatej kolorystyce papierów można stworzyć elegancki nowoczesny projekt, który wyróżni wizytówkę spośród pozostałych gramatura od 240 do 300 Wizytówki fakturowane klasyczna forma papieru sprawia że druk wygląda unikatowo, gramatura 240 do 280g

Wizytówki grawerowane np. z laminatu , sklejki, wyróżniające się wśród pozostałych

Wizytówki uszlachetnione poprzez zastosowanie folii matowej lub błyszczącej zabezpiecza wizytówki przed zabrudzeniem ,podwyższa gramaturę i sprawia wrażenie większej intensywności kolorów.

Zaokrąglanie rogów - element przełamuje rutynę standardowych wizytówek o prostych rogach, ilość rogów które mają być zaokrąglone zależy tylko od wizji projektanta

Lakier UV wybiórczy

Uszlachetnianie w postaci lakieru UV wybiórczego zwiększa możliwości uszlachetniania o efektowny połysk wybranych części projektu graficznego. Dostępność lakieru UV wybiórczego to również zwiększenie spektrum zastosowań produktów o m.in.: produkty poligraficzne wymagające zabezpieczenia przed kopiowaniem np.: bilety, kupony rabatowe, karnety wstępu; etykiety podkreślające wyjątkowość produktu np.: metki informacyjne dla produktów ekskluzywnych, zastosowanie etykiety z lakierem UV wybiórczym utrudnia wprowadzanie na rynek produktów będących podróbkami Kategoria Exclusive zawiera produkty niezbędne do zrealizowania efektownej prezentacji.